Η παραγγελία θα δίνεται ηλεκτρονικά εδώ στην σελίδα μας, με e-mail ή φόρμα επικοινωνίας.
Διαβάστε τα παρακάτω 4 απλά βήματα,που πρέπει να κάνετε.
Διαβάστε τα παρακάτω 4 απλά βήματα,που πρέπει να κάνετε.
- Εσείς θα δίνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, αφού έχετε διαλέξει και συμπληρώσει σχετικές λεπτομέρειες με κωδικούς που αναφέρονται εδώ την σελίδα μας.
- Εμείς θα σας απαντάμε ηλεκτρονικά, για το αν η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη και δυνατόν να εκτελεστεί ταυτόχρονα, θα σας ενημερώσουμε τα σύνολα τεμαχίων και το πόσο σας κοστίζουν. Κι εμείς θα σας δώσουμε τον Αριθμό της Τράπεζας ******
- Εσείς θα κάνετε την κατάθεση σας,με το όνομα σας και το ποσό της παραγγελίας στην τράπεζα και θα μας ενημερώνετε με e-mail,ότι το έχετε κατάθεσει εντός 3 ήμερων απ' την παραγγελία σας.
- Εμείς
θα επιβεβαιώνουμε την κατάθεση σας και σας το στέλνουμε ταχυδρομικώς το
συντομότερο δυνατόν. Κι επίσης την ίδια στιγμή θα σας στείλουμε e-mail,
ότι η παραγγελία σας έχει εκτελεστεί.
Πρόβλημα αντιμετώπισης παραγγελίας: - Σας έχω αποστείλει email εδώ και δύο μέρες για μια παραγγελία και δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Απαντάμε σε κάθε e-mail από τις 09:00 έως 22:30 (Δευτέρα έως Κυριακή).
1. Υπάρχουν 2 πιθανότητες:
- Το e-mail σας να μην έφτασε ποτέ σε εμάς επειδή απορρίφθηκε από κάποιο spam filter.
- Παρότι σας απαντάμε να μην έχετε λάβει ποτέ δικό μας μήνυμα επειδή ο διακομιστής σας σας μπλόκαρε την επικοινωνία.
2. Αν περίπτωσή δεν έχετε την απάντηση μας τα επόμενα 24ώρα.:
- Ελέγξετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam/bulk/junk mail), μήπως e-mail μας να βρίσκεται εκεί. Δηλώστε την διεύθυνση μας στην white list/ λίστα φίλων σας.
- Ξαναστείλτε μας το e-mail σας.
- Ενημερώστε μας τηλεφωνικά ή sms στο τηλέφωνο επικοινωνίας, που θα σας δώσουμε εμείς.